zondag 22 november 2009

Boekenruil in Nieuwegein

Came across this book when making space in my bookshelves for the new stuff...
Vanmiddag hadden wij een boekenruil bij een voor mij nog niet bekende boekgrrl, Janny. Hier op de voorgrond, met Jacq, Janneke, Jop en Maaike erachter. Jop ook met camera voor de neus. Dit was net nadat Irene vertrokken is. Toen ze wegging zei ze - 'Ik laat de foto's straks zien via de mail.' Meteen dacht een aantal andere grrlies 'Ojee, ik moet natuurlijk ook foto's maken!'



Grrl Chow? (Vergroot foto om de Dog Chow goed te zien...) Dit waren wat dozen boeken van de zus van Rianne, die er toch niet bij kon zijn deze keer.








Altijd leuk om een nieuwe gezicht-bij-de-mails te hebben. Marike was voor mij ook een 'nieuwe'. Hier met de blauwe shirt, met Jonna op de voorgrond, Ina aan het breien en De Andere Elma ook net in zicht.





Dan hebben we Ineke en Monique bij de boekentafel.




Jop, Maaike, Loes en Jonna

Chanou en Monique en veel boeken.




Het was, zoals altijd bij zulke bijeenkomsten erg gezellig en Heel Veel boeken zijn van eigenaar gewisseld. De restanten breng ik morgen naar de kringloop.




In de keuken Jacq, Janneke, Jonna en Chanou.









De Kat had ook waarschijnlijk een naam...(jeetje - 2e kat-op-de-blog in een week!)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

De kat heet Blondje, weet ik uit betrouwbare bron ;)

Enne, ik haalde mijn fototoestel uit de gang (net voordat Irene vertrok) omdat Blondje haar entree deed ;)

Keep it up with those catpics!

Loes zei

Leuke foto's Elma, was een gezellig dagje. Fijn dat je al die boeken mee kon nemen. Je autootje zag er gezellig uit! Zelf ook wel een kattenmens, en deze was inderdaad een Beauty.

Loes zei

Oh vergeet nog wat..kon de Beagle datum niet vinden, weet ondertussen dat ik van ongeveer 20 juni tot de eerste week in juli op vakantie ben..
Maar als je mijn plantjes water wilt geven op weg naar de Beagle, ben je altijd welkom in mijn huis..T.z.t. vertel ik je dan waar de sleutel ligt.
Groetjes loes

Anoniem zei

Leuke foto's, Elma! Geeft de gezellige sfeer goed weer.

Wauw, nóg een kat, het begint op te vallen ;-)