donderdag 3 december 2009

Blade the English Bull Terrier

Nee, dit is géén pitbull, en ook geen Staffie, dit is een EBT, een
English Bull Terrier, de grappigste speelste honden die er zijn. Je (nou ik dan) word er vrolijk van als je zo'n prachtig hond in aktie ziet. Ik ging dus vanavond even kennismaken met Blade, die heel misschien af en toe een oppas nodig zal hebben. Maar vooral om een beetje van dichtbij zo'n hond te kunnen zien. Ze zijn toch massiever dan ik dacht - ik zie me deze niet zo heel makkelijk in een kano tillen... Toch een keer naar een ietsje kleiner teefje op zoek gaan?
Er is ook een strandwandeling in januari met een hele kudde van zulke honden - lijkt me ook heel leuk om wat verschillende 'modellen' te zien. De vrolijke uitstraling bevalt me in ieder geval wel.

Geen opmerkingen: