zaterdag 27 juni 2009

Amnesty Boekenmarkt in Baarrrrn

Janneke en ik gingen naar de jaarlijkse (??) boekenmarkt in Baarrrn vanochtend. Ik wilde uiteraard 'niet zo veel kopen' (I need more books like I need more shoes...) maar luister nou, er waren gewoon Te Veel Geweldige boeken om ze te laten liggen en ach, voor ongeveer 15 euro zo'n stapel en ook nog voor een goede doel, dat is toch Helemaal Goed!?



Kijk hoe hebberig ik kijk naar mijn stapel verse boeken. Hanneke - let op De Groene Tas van Tante, die goed gebruikt wordt.


Janneke is ook duidelijk trots op haar vangst.


Ook nog een toeristische tip - als je ooit op de Brink in Baarn bent, ga niet op het terras zitten met auto's die dicht bij je langs rijden, ga boven zitten in het Hema cafeetje. Mooiere uitzicht op het pleintje en grote open ramen voor genoeg frisse lucht.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oeh, alleen Never let me go is al de moeite waard dat je geweest bent ;) Mooie score!

Angeline Rood zei

Die Fay Weldon heb ik ook (wel in een andere uitgave) en daar lees ik altijd ook een stukje in als ik in de Austen-mood ben.
En Ben Elton: altijd lekker als je zin hebt in 'over the top'. Is dit degene over die talentenjacht?

yvonnep zei

Letters to Alice vond ik indertijd ook leuk. Inderdaad, lekkere score.

elma zei

@ lien
die Ben Elton is over een reality programme Big Brother iets geloof ik.
Ik was erg blij met mijn vangst.